UKEN SOM GIKK – EKSAMEN, TIKTOK, IRRITASJON ++

Ny uke, nye muligheter! Men først skal vi jeg oppsummere forrige uke. Det var en riktig fin uke, og jeg tenker at det er viktig å lære av fortiden, se hva som var bra, og hva man vil gjenta, og hva man skal unngå!

Ukens nedtur:
Har heldigvis ikke vært noen store nedturer denne uken, men en liten nedtur var at det plutselig snødde noe så voldsomt natt til fredag, og ettersom vi har skiftet til sommerdekk kom vi oss ikke på trening ettersom vi ikke ville ta sjansen å kjøre på glatt vei. Heldigvis forsvant den like fort som den kom!

Ukens opptur:
Dette har vært en uke med mange oppturer egentlig, men hvis jeg må velge en ting: leverte inn eksamen! Deilig å være ferdig.
Noen andre høydepunkter var en venninne dag, et vellykket møte, og digital lønningspils!
Ukens cravings:

Pepsi max!

Ukens trening:
Ble lite trening i starten av uken pga eksamen, så både mandag og tirsdag var veldig rolig. Men etter det ble det trening! Vi har hatt et par styrke økter, flere danseøkter, både standard og latin. Men alt i alt en roligere uke enn normalt pga eksamen.

Ukens inspirasjon:
Ukens inspirasjon har faktisk vært TikTok! Det er så mange kreative sjeler der som både underholder og gir ideer, så anbefaler å laste ned appen om du enda ikke har den! Da må du selvsagt ikke glemme å følge meg der @ronjaostensvik.

Ukens ting jeg angret på:
Jeg er alltid en som ikke føler jeg har gjort nok, så jeg angrer litt på at jeg ikke har vært mer effektiv rett og slett! Har blant annet en vlogg jeg ikke har klart å bli ferdig med enda, men den kommer, den kommer!
Ukens irritasjon:
Det var at Sverre presterte å spraye seg med parfyme rett bak meg, rett før jeg skulle ha hjemmeeksamen! Sprayet seg med parfyme og dro avgårde faktisk. Og det var sååå kaldt så jeg ville ikke åpne vinduet, så valget var: bli iskald, eller sitte nedspraya i manneperfyme.

Ukens tips:
Hvis du driver med Instagram vil jeg tipse deg om appen “preview”. Her kan du legge inn bilder og planlegge feeden din! Du kan legge in tekster på bildene, finne hashtags, flytte rundt på bilder o.l. Tipset en venninne om appen tidligere i uken og hun likte den veldig godt, så tenke jeg skulle dele den med dere også!

Dette er nok forrige uke godt oppsummert! Alt i alt en super uke, og nå kommer det nok en uke jeg gleder meg veldig til. Den har starta veldig bra i dag med fin trening! I morgen skal jeg møte venninnen min Ina i Lillestrøm, vi skal trene mye, jeg skal jobbe et par dager, og vi skal ha en filmkveld med en annen venninne i slutten av uken. Det gledes! I tillegg har jeg et mål om å få rydde i skuffer og skap denne uken.

Hvilke planer for uken har du?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg