TRAVEL REVIEW – CENTO (Bologna)

Jeg tenkte jeg skulle gi dere noen tanker, tips og vurderinger fra turen vi hadde til Italia nettopp!

Hotell: Residence White Palace.
Det som var positivt var at hotellet lå ganske nærme hallen, og vi hadde stort rom!
Men det var også en del negativt, som at vi hadde maur på rommet…at det var bittesmå dusjer med veldig dårlig trykk, og dessuten var det veldig dyrt…

Flytur.
Vi fløy KLM, prisene for billettene var helt OK, men dersom vi ville ha sende bagasje kostet dette svimlende 800 kr for en koffert, en vei! Så det ble bare håndbagasje gitt!

Området.
Hmmm, helt OK. Et supermarked, og koselige gater, men ganske kjedelig ettersom et meste var stengt hele dagen.. Men det som var fint var at det alltid var en eller annen is-shappe som var åpen haha. Vi endte opp med å kjøpe is før middag to ganger haha, siden alt var stengt når vi skulle spise. Vi endte opp med pizza på hotellet nesten hver kveld lol, ettersom det var det eneste de solgte der… Man kan trygt si jeg ble ganske lei pizza!!

 

Mat

Pizza, pizza, pasta, pizza, hjelpe meg, haha. Tja… god italiensk pizza! Men veeeldig kjedelig 3 dager på rad.
Det blir som regel sånn at vi spiser ganske lite på konkurransedager, så det ble for det meste energibarer/banan/vann ila dagen, og så denne pizzaen på hotellet om kvelden. Og i området følte jeg alt var stengt uansett når vi var ute, så vanskelig å få tak i noe annet. Så: God pizza, lite utvalg!

Vi hadde til tross for det ene og det andre en sykt fin tur! Men sånn forutenom at hotellet lå nærme hallen, ville jeg ikke bodd der!
Dessuten et kjedelig område som turist, da er det mye bedre å bo nærmere Bologna! Men skal du danse “TheStarChampionship”, så er det jo praktisk å bo så nærme som mulig..

 

Håper dette gav deg litt info om Cento, Italia!

 

Nå er det leggetid for meg, mange innlegg på vei til dere!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg