TOPPBLOGGER PÅ BESØK

Her forleden hadde vi selveste Anne Brith Davidsen på besøk, hjemme hos oss! Dette har vi snakka om en stund, og jeg har gleda meg såå mye! Jeg er jo med i hennes “influencer program”, og lærer så mye av både henne og de andre i programmet. Det var egentlig noe jeg kom over helt tilfeldig ved at noen andre delte hennes post på instastory, der hun skrev at de hadde ÈN ledig plass igjen på det som skulle starte opp da. Jeg kasta meg rundt og sendte mail, og bare kjente at dette var noe jeg i det minste måtte prøve på, og jaggu fikk jeg svar!

Jeg var super gira da jeg fikk svar og fikk tilbud om å være med på programmet. Jeg var jo også veldig usikker ettersom jeg er så travel, men jeg er veldig glad for at jeg bestemte meg for å bli med.

Da Anne Brith var hjemme hos oss fikk jeg vise henne litt av planen vår for resten av året samt kjolene mine. Og hun hjalp oss med å planlegge og gi oss ideer til SoMe fremover. Hun er jo full av ideer, og jeg synes hun er svært inspirerende. Og det at hun tar seg tid til å komme hjem til oss på besøk setter jeg veldig stor pris på!

Det jeg liker aller best med programmet er folkene som er med i det, rett og slett. Det å få muligheten til å bli kjent med mange nye flotte mennesker. Noen har jeg blitt bedre kjent med enn andre, og ei av de var jeg til og med i Lillestrøm med nylig, så det var vanvittig hyggelig! Så programmet er ikke bare lærerikt, men også skaper gode relasjoner. Turen til Lillestrøm med fine Ina ser dere et lite bilde fra under. Følg henne gjerne på instagram @inasiren for å følge med på henne! #OneToFollow

Jeg har virkelig ikke lyst at dette programmet noengang skal ta slutt haha! Føler jeg lærer noe nytt hele veien, og gleder meg til å bedre meg på mange områder fremover. Den fine gjengen skal faktisk på tur til Tromsø neste helg og jeg ble så skuffa da jeg fant ut at jeg ikke kan bli med! Men jeg skal danse konkurranse i Trondheim, en by jeg heller aldri har vært i før, så selv om det er kjipt at det kræsja, gleder jeg meg til konkurranse, og håper det blir en ny mulighet for å bli med på noe med “ABIP” gjengen!

 

Nå skal jeg gjøre noe jeg absolutt aldri har gjort før – se på fotballkamp frivillig hjemme hahah! Jeg har seriøst aldri selv satt på en fotballkamp selv, men i dag tenkte jeg at jeg skulle få med meg landskampen! Heia Norge!!!

Ser du på kampen i dag?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg