TOPP 5 FRA 2019!

Reklame | Miss.nailed.it

Som dere kanske vet har jeg verdens flinkeste negletekniker ever! Jeg sier aldri hva jeg vil ha, jeg bare kommer og legger all min tillit til at hun skal finne noe noe som passer meg og kjolene mine. Det nailer hun hver eneste gang, og jeg kan ikke engang sette ord på hvor mange vakre neglesett jeg har fått gjennom årene. Men jeg tenkte i alle fall å gjøre litt ekstra stas på mine favoritter fra 2019.

Nr 1: Neglesettet til NM i 10dans – stunning!


Nr 2: Neglesettet til NM i standard og latin. Fargefest uten sidestykke – som jeg digger!!

Nr 3: Dette vakre settet med masse forskjellige design på neglene falt rett i smak!

Så over til min neglteknikers egne topp to favoritter, og jeg kunne ikke vært mer enig!!

Nr 4: Disse lekre neglene som spiller i påfuglens fargen – altså lekkert lekkert lekkert!!

Nr 5: Disse driiiitkule neglene laget med airbrush. Elsker fargene, elsker designet!

Jeg føler virkelig at det å ha lange fancy negler har blitt en del av meg – jeg elsker det! Jeg føler liksom det er så “meg”, og jeg gleder meg til hvert eneste nye sett. Dette er det nydelige settet jeg har nå:


Jeg skal også dele litt tips fra min negletekniker med dere etter neste besøk til henne! Så hvis dere lurer på noe spesielt er det bare å skrive det i en kommentar under. Planen er å dele tips ift å ta vare på dine egne negler på best mulig måte og hvordan velge ut den perfekte negltekniker for deg!

Håper du har hatt en strålende helg!

Hvilket sett var din favoritt?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg