TINGENE JEG IKKE FORTALTE OM FØR NM

Jeg hadde skrev et langt innlegg om NM tidligere i dag. Det var helt ferdig og jeg skulle bare trykke publiser. Og hva skjer? Nettet klikker og hele innlegget blir sletta… Hva er oddsen? Vanligvis lagres innleggene mer eller mindre etterhvert som man skriver, men denne gangen skjedde det en eller annen form for glipp.. Hjelpes så oppgitt jeg ble.. Jeg måtte ta en liten pause fra skrivingen, men jeg skal skrive et nytt innlegg om NM og dele hele opplevelsen med dere i morgen!
Men nå tenkte jeg at jeg skulle fortelle noen andre ting, forsåvidt også om NM, nemlig dagene før. For det er ikke bare i dag jeg har vært uheldig nei. Dagen før NM våknet jeg nemlig med feber! Jeg våknet å bare “ooooh no!” Bare nekta for at jeg var syk, og gikk gjennom dagen og bare prøvde å overbevise meg selv om at jeg var helt frisk. Det fungerte til en viss grad, sammen med en paracet. Jeg prøvde å spise og drikke masse og la meg relativt tidlig for å hvile mest mulig.

Så kom natta. Jeg pleier alltid å sove som en stein. Det skal virkelig så mye til for at jeg sover dårlig. Men gjett hva, du gjettet riktig – jeg sov så dårlig. Altså whaat. Våkna først en gang tenkte “hmm, ja hvis klokka nærmer seg 7 kan jeg jo bare stå opp.” Deretter så jeg på klokka, den var….02:15! Heldigvis sovna jeg igjen. Men så våknet jeg 04:00…og deretter 05:30. Og den siste gangen drev et eller annet i klimaanlegget å lagde mange lyder, bilder begynte å kjøre forbi utenfor, nesa mi var tett, og det var bare å gi opp på å sovne med det første. Så, jeg bestemte meg for å bruke min våkne stund på å planlegge sminkelook og litt sånn rett og slett. Jeg sovna etter en god stund, og da jeg faktisk skulle våkne 07:15, var jeg selvsagt super trøtt, alltid sånn.
Det gikk seg heldigvis til og jeg følte meg faktisk svært opplagt hele dagen.

Det som ikke var så bra, var stemmen min, den var nemlig plutselig nesten helt borte! Men som Sverre sa: Flaks du skal danse og ikke synge! Jeg var så vanvittig gira og gledet meg sånn til å danse at jeg klarte å holde formen i sjakk hele dagen. Stemmen min var ikke tilstede, men ellers følte jeg meg veldig bra faktisk!

Dagen etterpå derimot….. noooot so good! Enda mindre stemme, tettere nese…rett og slett skikkelig forkjøla. Så nå er det en forkjølelse som herjer med meg, og jeg gleder meg allerede til den passerer videre ettersom vi har konkurranse igjen neste helg.

Har du noen gode tips mot forkjølelse?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg