TILBAKE I HVERDAGEN

Etter en fantastisk høstferie er vi plutselig tilbake i hverdagen gitt! Og det må jeg si jeg har litt blanda følelser rundt haha. Jeg har som sagt hatt en virkelig fantastisk uke, og det har vært gøy å gjøre litt andre ting!

Mandag og tirsdag gikk med til masse trening, mens onsdag til søndag ble brukt på andre ting!
Vi var som tidligere sagt var vi blandt annet på konsert, “Skal Vi Danse” og diverse kos. Og det jeg liker så godt med ferier er at man har så mye mer tid til å gjøre ting man ikke rekker ellers! Så det har jeg virkelig gjort denne uken.

Så det må innrømmes at det var litt tungt å sette igang i dag haha, men nå er vi i gang! Og jeg er også glad i rutiner også, så når man kommer inn i rutinene igjen så går det så fint! Allerede i dag var det innom alle 3 forskjellige arbeidsstedene mine, og egen trening! Treningen gikk heldigvis fint, og det føles godt å være i gang med oppkjøringen igjen.

Men med hverdag kommer også strengere rutiner, så nå er det leggetid for meg!

Hvordan synes du overgangen fra ferie til hverdag er?

 

xoxo

2 kommentarer
    1. Hei 🙂

      Super flott blogg du har, kommer oftere på ” besøk” her igjen 🙂

      Overgangen mellom ferie og hverdag synes jeg er grusom, spesielt når barna skal på skolen og har snudd døgnet ;-/

      Håper du har fått slappet av i høstferien og kost deg masse.

      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg