The last week

Hei igjen alle sammen, nå er det over en uke siden jeg har blogga…hjelpes. Så jeg tenkte først og fremt å oppsummere tiden som har gått! Over ser dere en liten collage med bilder fra to “eventer. Forrige fredag jobbet nemlig jeg og tre andre dansere på designmessa i Lillestrøm. Vi kjenner en som pleier å ha stand der, så vi får komme å hjelpe til med å pakke ned alt.

Jeg har også fikset håret for fine Pola. Jeg er sååå glad for at jeg får lov å øve meg på noen av jentene i klubben! Dette var ikke til en konkurranse, men bare for å trene litt rett og slett!

Under ser dere et bilde som absolutt ikke er fra forrige uke, men jeg så det for første  gang forrige uke. Dette bildet ble tatt i august i  Tyskland, så det var veldig morsomt! Det føles ikke lenge siden i det hele tatt – så det fikk meg til å innse at tiden flyr avgårde. Vi er snart i februar jo, og dette føles ut som det kun var et par mnd siden, men det er faktisk nesten et halvt år siden.Og som om ikke de månedene har gått fort nok raser fortsatt dagen avgårde, men jeg prøver å nyte dem så godt jeg kan! Nå skal jeg pakke treningsbaggen og komme emg avgårde til studio. Neste blogginnlegg kommer forhåpentligvis veldig snart!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg