THE LAST ONE?

For et fint vær vi fikk i går!! Var over 25 grader, sol og bare rett og slett herlig. Lurer på om dette var siste sommerdagen for i år…?

Jeg tror hvertfall at det fineste sommerværet muligens ligger bak oss, så jeg ville ut for å nyte sola i går. Sverre og jeg gikk oss rett og slett bare en tur. En tur for å lufte hodet etter noen litt tunge dager, og en tur for å få litt sol og varme på kroppen før vi går inn i de kaldere høstdagene

Det var herlig å få lufte seg, og ikke minst deilig å bare nyte en rolig, stressløs dag. Jeg har følt meg helt mørbanka både mentalt og fysisk etter lang treningshelg, at Olivier døde + diverse andre personlige hendelser… Så det at sola titta frem hjalp veldig på humøret. Etter turen hadde jeg egentlig tenkt å jobbe litt hjemmefra, men i stedet sovna jeg tvert på sengen rundt klokka 20… Kroppen var sliten, og jeg tror de siste dagene bare rett og slett har tappa meg for energi på alle måter. Så jeg bestemte meg for å bare legge meg. Så det ble heldigvis nok timer søvn i natt!

Men siden det derfor ikke ble et innlegg her på bloggen kommer det et til senere i dag, så bare å henge med!

Tror du vi får mer sommervær?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg