TENK AT DET HAR GÅTT ET ÅR!

Reklame | I samarbeid med Filmcurves / Peter Kasbergen Fotograf

Jeg innså plutselig at det har gått et helt år siden disse bildene ble tatt! Jeg var lenge i kontakt med en fotograf jeg hadde møtt litt her og der på dansekonkurranser, og endelig fikk vi avtalt å møtes etter en konkurranse vi begge skulle på, nemlig Copenhagen Open i mai i fjor. Dette var riktig nok en heeeelt ny opplevelse for meg og jeg var ganske nervøs. Selv om jeg hadde møtt han og pratet flere ganger før er det jo ganske “Up close and personal” å ta sånne bilder som det her.

Det var skummelt og uvant, men samtidig var det så vanvittig gøy! Jeg hadde jo Sverre med meg hele tiden, i tillegg til at fotografen var veldig profesjonell og gjorde at jeg følte meg trygg. Det som var litt morsomt var at i det fotografen ankom og vi skulle ta de første bildene så bestemte Sverre seg for å gå å spise frokost og dra på butikken! Jeg bare, hallo? Du skulle jo være her med meg sånn at jeg alltid hadde support, men neida, han bare hadebra! Heldigvis var det jo absolutt ikke behov for noe backup akuratt, men alltid hyggelig med litt ekstra med litt ekstra mentalt støtte i nye situasjoner!

Alle bilder tatt av Peter Kasbergen
Jeg endte uansett opp med å kose meg skikkelig, og ikke minst med å lære litt forskjellig! Det var noe så befriende og gøy med å ta disse bildene. Jeg har dessverre vært ganske usikker på kroppen min i perioder pga av diverse beskjeder jeg har fått i dansemiljøet. Det er jo en historie for seg selv, som dere kan lese litt om HER om dere vil. Men i dette øyeblikket følte jeg meg så vel, med overskudd og glede, og jeg ble dessuten så fornøyd med resultatene!

Rart hvor mye som endrer seg på et år! For det første er håret mitt mye kortere, vi er i en helt sinnssyk rar tid, vi har danset nesten et år med konkurranser siden disse bildene, vi har reist, opplevd, hatt opp og nedturer, samtidig virker det som dette var i går!

Jeg håper virkelig jeg får muligheten til noe lignende igjen snart, det det var en opplevelse jeg sent vil glemme. Og jeg oppfordrer dere alle, om dere har noe dere har lyst til, men ikke heeelt vet om dere tørr – kast dere uti det! Man blir aldri klar har jeg innsett, så noen ting må man bare hoppe i med begge føttene. Selvfølgelig skal man gjøre skikkelig research før man kaster seg inn i noe med bind for øynene, men samtidig er det noe med å ikke overtenke – det er jo forskjellig fra situasjon til situasjon!

Har dere noe dere har lyst å gjøre men ikke helt tørr?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg