SYNES DET ER FLAUT

Både helgen og dagen i dag har vært fulle av solskinn og vi har vært mye ute. Jeg er veldig opptatt av å ta vare på huden og smører meg alltid godt med solkrem, men denne helgen har til og med jeg blitt solbrent, og det synes jeg faktisk er flaut. Det er tross alt faktisk så lett å unngå. Hvis man smører seg med høy faktor, flere ganger ila dagen, bytter på å sitte i skyggen/sola, og evt også dekker seg til så kan man fint være ute en hel dag uten å brenne seg, men er man litt uforsiktig eller gir litt blaffen så blir man fort brent. Og jeg regner ikke med at jeg er den eneste som ikke synes det er noe særlig behagelig?


Jeg har smurt meg godt inn med aloevera både i går og i dag, men jeg kan ikke si at jeg synes det er veldig stas å gå rundt med en rød arm/skulder! Selvfølgelig er det lov å tabbe seg ut, men synes personlig det rett og slett er flaut å klare å brenne meg, så jeg har virkelig lært leksa mi. Ikke verdt det i det hele tatt!

Jeg elsker sol, sommer, bading, båtturer og alt som følger med, men solkremen skal brukes enda flittigere, og jeg tror jeg må skaffe meg noen helt lette, tynne sommerkjoler jeg kan ha på meg om jeg trenger å dekke meg litt til. Jeg driver jo også å planlegger sommerferien så da er det notert at jeg må ha med masse solkrem, aloevera om jeg skulle være så uheldig å brenne meg igjen, en camp/hatt sånn at ikke håret falmer eller at jeg blir brent i hodebunnen, oooog noen deilige løse sommerklær.

Er du flink til å bruke solkrem?

xoxo

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg