SYK HELE OPPKJØRINGEN

God fredag alle dere! Nå er det faktisk en uke siden jeg ble syk, og dette greiene henger virkelig i! Jeg har ikke fått dratt på jobb eller trening, eller ut av huset for den del siden mandag. Det er jo mildt sagt kjipe greier, men nå virker det som det er på bedringens vei. Jeg fikk jo feber dagen før NM, men klarte å holde det i sjakk til dagen etter, så det var i alle fall veldig bra! Men det tok nok på kroppen å kjøre på slik som vi gjorde på NM, så nå “betaler” jeg for det. Det har vært hosting, feber, rennene og/eller tett nese hele uka, og null krefter.

Heeeeldigvis hadde vis bestemt oss for å ha fri denne helgen, så det var ingen reiser som måtte droppes denne uken, takk og pris. Men allerede på fredag har vi Nord Europeisk mesterskap, etterfulgt av 2 dager med andre konkurranser i Christmas Dance Festiva som klubben vår er med å arrangere. Disse konkurransene arrangeres på gardermoen – så det er bare å ta turen!

Men problemet er at vi så gjerne skulle trent og hatt oppkjøring denne uken. Men det ble jo mildt sagt ikke noe av. Så, hva gjør man da?

1.Første prioritet er jo å bli frisk, så jeg tar det med ro til jeg føler meg good to go. Det er, av erfaring, mye bedre å vente til man faktisk føler seg bra og kunne kjøre på. Heller enn at man drar tilbake for tildig og får et tilbakefall.

Men heldigvis er det andre forbredelser man faktisk kan gjøre selv om man er hjemme.

2 Visualisering / mental trening.
3 Forbrede antrekk og se over at alle kjole og sko er klare.
4 Planlegge hår/sminke.
5 Få unna litt ting man vanligvis ikke har tid til.

Jeg kommer nok til å ta det med ro i morgen også, men satser på å være tilbake i studio for en rolig økt på søndag! Håper også at været er like fint i morgen, for da håper jeg å være i form til å gå en tur. Det er jo ikke mange timene med lys hver dag, og nå er jeg så lei av å være inne! Så satser på nydelig vær og en tur i varme gode klær.

Og forresten, tusen takk til dere som har sendt meg både tips og triks for å bli fortere frisk!

Hva skal du i helga?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg