SVINGER OSS GJENNOM UKENE

Det er helt vanvittig hvor fort dagene går nå i ferien! Hver eneste dag her er så fin, uansett om sola skinner eller regnet høljer så er det liksom noe å gjøre. Jeg har jo som alltid noe å gjøre, noen å være med, eller så er det godt å bare slappe av. Nå er det jo kun en uke til vi skal reise tilbake til østlandet, så jeg begynner å kjenne litt på “stresset” å rekke alt før vi reiser igjen.

Alle bildene i innlegget er tatt av flinke Hanne Fagerland, som du finner HER.

For å være sikker på at jeg får tid til å møte alle, og rekke over de tingene jeg har lyst til lager jeg meg en plan for uken som kommer. Jeg setter opp dag for dag, og avtaler allerede nå med venner og familie sånn at jeg har en plan å forholde meg til. Personlig er det noe som gjør hverdagen enklere for meg, og jeg er et skikkelig liste-menneske!

Som jeg har nevnt tidligere er det også viktig for meg å planlegge når vi skal trene, for helt ærlig kan det være fort gjort at dagen går unna uten at man har trent, det er jo tross alt ganske deilig å ha fri. Men så er det jo også en fantastisk følelse å trene/og ha trent, det tyngste er tross alt ofte dørstokk-mila!

Trening kan du trygt se på som viktige møter med deg selv, så om en treningsøkt ikke gjennomføres må det flyttes til et annet tidspunkt, ikke avlyses totalt!

Det kan i tillegg være lurt å variere i treningsformen for å holde motivasjonen oppe. For vår del går det jo natgurligvis mest i dans, men også på dansetrening kan man variere. En trening kan for eksempel være teknikk, en annen presentasjon, utholdenhet, eller hva det nå enn måtte være. Og er man god til å planlegge øktene litt på forhånd tror jeg man kan få ekstra mye ut av det.
Planen for uken som kommer er rimelig variert! Men før den tid er det jo tross alt en dag igjen av denne uken, og den gleder vi oss til! Vi har nemlig intet mindre en 3 ganske store ting på planen. Så heng på om du vil vite hva, bloggen oppdateres i morgen!

Tusen takk til Hanne Fagerland for fantastisk kule bilder! Flere kommer.

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg