SUPER SØNDAG

Nok en uke kommer til sin enda, og for en verdig slutt på uken det har vært! I dag har det jo rett og slett vært sommertilstander her. Dagen har vært ganske variert, fin og morsom. Den starta litt sent, med litt skolearbeid, kos med pusen, og diverse tull her hjemme. jeg har jo snappet for @influenserne, og der har det gått heftig for seg med både det ene og det andre. Blandt annet en aldri så liten kløne opptreden fra Sverre som klarte å skalle inn i lampa vår – ingen skade skjedd på hverken lampe eller Sverre, men en god latter fikk vi begge.

Etter tul, fjas og skolearbeid var det på tide å komme seg ut i sola! Vi var ute i gode 2 timer og gikk nok en ny vei. Vi fant blandt annet dette nydelige stedet! Utrolig nydelig, og jeg gleder meg til vi kan bade her i sommer. Jeg kan ikke si hvor fantastisk jeg synes det er å få være såpass mye ute som vi er nå for tiden, så hvis det er en god ting corona har gitt oss er det tid til å ta turer som dette!      
Etter turen var det middag på planen, mer skolearbeid og serie! Når det gjelder skolearbeid satte jeg meg noen mål før helgen og jeg ble nesten ferdig med alle. Jeg fikk sett 1 webinar, skrevet 3 kapittelsammendrag, og finlest et kapittel til. Grunnen til at jeg ikke fikk gjort alt jeg hadde planlagt var rett og slett fordi jeg har hatt en annen oppgave som har tatt mer tid en planlagt. Men men, ting går ikke alltid helt etter planen, sånn er livet.

Resten av kvelden går med til planlegging av uken som kommer, hvor jeg vil prøve å få mest mulig tid til å lese samtidig som jeg vil ha mye tid til å trene. Nå er det kun 9 dager til eksamen, så jeg kommer til å prioritere lesing frem til det.

Håper du har vært ute i det fine været også!
Har du hatt en fin helg?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg