SUNDAY RUTINES

Ukens siste dag – søndag. Det er vanligvis en dag jeg bruker til litt sånn andre ting enn ukedagene.
Nr 1: Jeg sover lenge, haha. Hvertfall til typ 10. Liker ikke å sove vekk dagen heller, så som regel ikke lenger enn 11 hvertfall!
Nr 2: Jeg pleier å gjøre litt huslige oppgaver som å vaske klær, rydde litt o.l.
Nr 3: Ting jeg ikke får tid til ellers. Hva som helst. Alt fra jobb-oppgaver jeg ikke har fått tid til før, til kjole-fiksing, til andre hobbyer som sminke og bilder.

Men ettersom vi hadde en dag treningsfri tidligere i uken gikk vi for å trene i dag også. I tillegg har vi undervist som du kan se på bildet over. Det er nemlig høstens første konkurranse om et par uker og der skal både store og små delta! Så da er det bare å trene på.

Nå er vi hjemme igjen og gjør noen små forbredelser til uka som kommer som når vi skal egentrene, hvor mye vi skal jobbe, litt sånn andre organiseringsoppgaver. Allerede i morgen har jeg tre forskjellige steder jeg skal jobbe, så det blir full rulle!!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg