SUMMER DANCE CAMP

Og vipps så har det gått en uke, omg! Hvor ble dagene av? Jeg hadde egentlig store planer om å blogge hver dag fra campen, men vi var seriøst på farten fra 08:00 til 23:00 hver eneste dag! Hver dag besto av gruppetimer, privattime, finaletrening og show-prep. Mer om det under. 

Vi hadde totalt 4 privattimer ila uken, en i standard og 3 i latin. Vi valgte å prioritere latin på denne campen, ettersom vi skal på en camp senere som kun er standard. Over og under ser dere noen bilder fra den ene standard timen vi hadde, med Peep Vardja.  En privattime varer i 45 minutter, så da er det bare å være ferdig oppvarmet, forbredt, og klare til å jobbe effektivt for å få mest mulig ut av timen.

Siste dagen var det party og show! Gjennom hele uka har vi forbredt show, og jeg må si at jeg er veldig stolt av gruppa vår. Vi var den desidert største gruppa, med dansere fra både Norge, Sverige, Finland, og Island! Men det var så gøy. Vi vant desverre ikke show konkurransen, men vi er likevel skikkelig fornøyde. Skal se om jeg kan få lagt ut video av showet her på bloggen etterhvert, hvis noen har en video av det de kan sende meg hehe!

Det jeg virkelig elsker med denne campen er det sosiale. Det jobbes beinhardt, og alle er opptatt med sitt, men samtidig er det en sååååå sosial tur. På denne campen har vi møtt flere dansere som har blitt veldig gode venner av oss, og det er sinnsykt koselig når man reiser verden rundt. Man har venner fra rundt omrking, og plutselig treffer du dem på EM i Riga liksom, og vipps har man venner å henge med overalt. Elsker virkelig det at folk klarer å legge det helt vekk at man er konkurrenter, og bare hjelpe hverandre og være gode venner. På gulvet er vi selvsagt konkurrenter, men utenfor er det kun glede. Jeg tror på at alle nytter godt av å hjelpe hverandre og spille hverandre gode – da blir jo alt mye hyggeligere!!

Over ser dere (til venstre) den finske gjengen vi har blitt kjent med det siste året! Vi møtte dem faktisk på denne campen i fjor! Og til høyre ser dere gjengen fra LSKdans som var der – super koslig!

Vi dro fra campen i dag morres klokken 06.00….Yay! Og nå er jeg fortsatt på Gardermoen å venter på flyet mitt hjem til Haugesund for en uke med ferie. Gleder meg vilt!

Blogges snart igjen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg