STARTER MED ET SMELL

I morgen er siste arbeidsdag før sommerferien! Men sommerferien min starter ikke akkurat rolig, men heller med et smell. Etter jobb i morgen venter trening, grilling og et møte angående kurser til høsten – hyggelig! Helgen fortsetter i lynfart, og lørdagen byr på et event i Oslo. Det er Equal Agency som holder eventet, og jeg gleder meg skikkelig til å få treffe alle sammen, høre på foredrag, lære og kose oss. Jeg er så heldig at jeg også kjenner to stykker som skal på eventet, så vi skal møtes litt før for å få tatt litt bilder og kost oss litt i Oslo.  Jeg gleder meg suuuper mye! Så da gjenstår det bare å finne ut hva man skal ha på seg…hvilken sminke man skal ha, og hvordan man skal ha håret – ønsk meg lykke til! Elsker jo en anledning til å pynte meg litt , så vi får se hva jeg finner på.
Sjekk den digge frokosten vi hadde i dag! Starta skikkelig sent på jobb og bare koste meg på morgenen.

En annen ting jeg gleder meg veldig til denne helgen er å vise dere hva som kom i posten til meg i dag! Jeg har fått en ganske stor, tung eske med myyyye digg oppi. Jeg velger å ikke si så mye mer enn det akkurat nå, men følg med så får dere se ila helgen.

Utenom det får vi se hva helgen bringer, dagene flyr jo avgårde, så det blir nok ingen problem å finne på noe å gjøre. Jeg har som alltid en to-do list som er rimelig lang, så kanskje jeg får kortet den ned litt også i løpet av helgen.

Har du noen helgeplaner?

 

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg