SPRING VIBES

Jeg kom plutselig på at jeg har disse morsomme bildene fra Italia turen vi hadde nylig haha! Enjoy sier bare jeg, og så kommer det noen updates mellom noen av bildene!

 

For øyeblikket er jeg hjemme i Haugesund å nyter en liten påskeferie. Jeg har fjernet de to siste visdomstennene min – mer om der i en egen post litt senere- men det er uansett så godt å være ferdig med det å nå kunne slappe av litt.

 

I dag har jeg gått tur med min gode venn, og tidligere dansepartner Haakon, handla litt med mamma, og jobbet litt (aldri heeelt ferie haha) Men jobbingen fikk jeg unnagjort på rundt en time, så etter det var det har det bare vært kos!

Og med disse bildene ønsker jeg dere bare en riktig god påske! Det kommer mange flere innlegg denne påsken, så det er bare å stikke innom igjen i morgen kveld!

Hvor tilbringer du påsken?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg