SPRING IS HERE

Ingenting sier vår som nydelige små, søte lam! Og vi er så heldige å ha muligheten til å få kose med dem. På bildene ser dere “alelam” som er lam uten mødre/som mødrene ikke vil ha osv. De er jo aldeles nydelige, og dessuten såå kosete og herlige. Vi fikk bli med å gi dem mat. Jeg har alltid elsket lam, og dyr generelt. Så det å tilbringe ferier på en gård er noe jeg alltid har gjort og likt. Her kommer det et lite bildedryss fra gårsdagen:

 

Altså…smeeeeelt. Skulle gjerne tatt dem med hjem hele gjengen. Men i alle fall godt å få kose litt med dem nå. For meg er det helt terapi å komme inn og bare kose med dyr.. Null stress, null tanker på noe annet enn “her og nå”. Skikkelig avslappende!

Denne påskeferien er altså så herlig. Jeg har fått inn en passelig menge trening, mye kvalitetstid med både venner og familie, og den er enda ikke ferdig! Jeg skal nyte de to siste dagene til siste sekund. Og så skal det bli godt å komme hjem til Sverre og rutiner også!

 

Nå skal vi se på serie og spise litt kvelds – ønsker alle en riktig fin kveld og ferie videre!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg