SPENNENDE TIDER FREMOVER

God lørdag alle sammen! Det er riktignok noen uker siden jeg fylte 23, men i dag ble det familiefeiring for alle penga. Det er ikke så ofte jeg faktisk er hjemme i Haugesund, men vi fikk heldivis tid denne helgen. Bedre å feire sent enn aldri! Det ble servert alt mulig godt som dere ser på bildet under, i tillegg fikk at vi fikk besøk av masse familie, som alltid er super hyggelig!

Nå er jeg stappa mett og parkert på sofaen, og merker at jeg gru-gleder meg til vinterfeiren er over! Det er så vanvittig deilig å være hjemme, men jeg vet også at det er veldig deilig å komme inn i rutiner igjen. Dessuten er det så mye gøy som skjer fremover.

1) Jeg kan snart fortelle dere de hemmelighetene jeg driver å holder på, nemlig et par inngåtte samarbeid! Gleder meg max til å vise dere.

2) Jeg skal begynne å snappe fast for en snapvhat kanal som heter “Hverdagschat” noe jeg gleder meg veldig til! I tillegg snapper noen ganger i måneden på “Influencerne” på snapchat. Følg gjerne begge kontoene for å følge meg og mange andre fine frøkner!

3) Det nærmer seg årets neste konkurranser, og vi har hele 4 dager med konkurranser på en uke i mars! Det starter med en på hjemmebane i Lillestrøm 15.mars, etterfulgt av 3 dager med konkurranser i Italia litt senere uken etter. Gleder meg så sykt! Jeg tar dere selvsagt med på turen både her på bloggen og på begge snappene! Bli med på tur da vel!

Forresten, se den nydelige genseren mamma har strikket til meg på bildet over  – herlighet så fin!

Jeg skal nyte siste dag av ferien i morgen, og så er det på tide og reise tilbake til østlandet og hverdagen. Variasjon er tross alt det som gjør hverdagen interessant spør du meg! Hverdagen, jobb, dans og diverse gøy – here I come!

Instagram: @ronjaostensvik
Snapchat kontoer jeg snapper for: @hverdagschat @influenserne

Hvilke planer har du for resten av feburar + mars?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg