SØSKENKJÆRLIGHET


Dag to i Haugesund byr ikke på snø, men det byr på fantastiske utsikter nede ved havet. Jeg fikk med meg mamma og selveste lillebror ned for å ta noen bilder. Morsomt å tenke på hvordan ting endrer seg i løpet av årene, da jeg var liten ble jeg jo så lei av at lillebror skulle følge etter meg overalt og alltid skulle være med meg og venninnene mine, men nå er det jeg som maser på Robin om å tilbringe tid med meg! 

Disse ungdommene er jo så travle og er jo både her og der med vennene sine, så når Robin tar seg tid til å henge med storesøster blir jeg super happy, som dere tydelig kan se under.

Dagen har vært rolig og fin, og jeg har kun kost meg med mamma, Robin samt tante, onkler og mormor på besøk. Jeg er veldig familiekjær, så familiebesøk er en veldig naturlig og viktig del av ethvert Haugesunds-besøk!

I morgen starter feiringen av julen for fullt, ettersom vi har skilte foreldre feirer vi lille juleaften med en og julaften med den andre, så vi får dobbel feiring! Det betyr to dager med fantastisk selskap, koselig familiebesøk, diverse gaveutveksling og kos. Jula er virkelig en av mine favoritter av feiringer. Den bringer folk sammen, og den er personlig en veldig lykkelig tid for meg. En tid jeg får være hjemme og bare kose meg og gjøre det jeg har lyst til!

Jeg skal være litt sporty i morgen å få inn en liten treningsøkt, men så går resten av dagen med til kos!

Hvilke tradisjoner har dere i jula?
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg