SLIK GIKK EKSAMEN

Reklame | Desenio.com

Vel, jeg kan jo ikke si noe mer enn hvordan jeg følte den gikk, ettersom det nå venter ca 3 uker med spenning/pining for å finne ut hvordan det gikk sånn karaktermessig. Uansett, eksamen kan oppsummeres med et ord – travelt! Fy steike for et tidspress. Jeg følte meg veldig forbredt og hadde ingen problemer med å komme på ting å skrive, problemet var at jeg helst skulle hatt tre timer til å skrive på. Eksamen varte i 3 timer og hadde tre oppgaver, men i tillegg må man jo laste ned oppgaven, lese den og levere inn innen disse 3 timene. Det gir kanskje 2 t og 30-45 min med effektiv skriving. I tillegg til dette viste det seg at jeg var ganske nervøs tross alt, for jeg måtte blandt annet sååå tisse, selv om jeg var på do rett før eksamen starta.

Under ser dere meg rett før eksamen, og for dere som ikke vet det studerer jeg narkedsføring og hadde i dag eksamen i “forbrukeratfert”. På bildene under ser dere mine forskjellige stader av eksamens-moods, og legg gjerne merke til vinduene jeg har dekorert med tankekart og alle de forskjellige lappene og bøkene rundt meg. Jeg kjente skikkelig på nerver faktisk! Kjære vene jeg hadde forbredt meg, jeg føler faktisk jeg hadde forbredt meg skikkelig godt, og det var så deilig å slippe å lete, jeg visste liksom bare alt! Problemet var som sagt bare at jeg ikke rakk å skrive alt jeg kunne!
Plakatene på veggen er fra Desenio.com(adlink) der du kan bruke min kode “DSRonjaEksamen” for 10% av deres plakater! (gjelder ikke rammer, “handpicked” og “personal” plakater.) Koden er gyldig tom 02.05!

Jeg er så glad og fornøyd for å ha gjennomført, og jeg føler virkelig jeg gjorde alt jeg kunne innenfor den tiden vi fikk tildelt. Jeg er usikker på om jeg fikk skrevet nok i dybden og bredden, men føler ikke jeg hadde rukket noe mer, så kan ikke annet enn å si meg fornøyd med egen innsats!

Nå skal jeg endelig roe ned og ta litt egentid, se litt serier og trene mer.

Jeg håper du har hatt en fin dag, og jeg gleder meg til å dele litt andre prosjekter med dere fremover!
Kom gjerne med tips til hva jeg burde bruke den ekstra fritiden min på fremover!

xoxo

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
@Influenserne (annenhver uke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg