SLIK ER MITT HJEMMEKONTOR

Reklame | Desenio

Nå for tiden er det jo ekstremt mange som har hjemmekontor, og ikke minst bare det at man tilbringer vanvittig mye tid hjemme. For min del savnet jeg lenge et sted å jobbe hjemme, et sted for lekser, mailer, skriving eller jobb. Det var ikke inntil i fjor at jeg endelig bestemte meg for å kjøpe meg en skikkelig pult og diverse “kontor” ting. Dette er seiøst et av de beste valgene jeg har tatt når det kommer til innredning hjemme. “Kontoret mitt” er riktig nok bare et hjørne i stuen, men det er liksom mitt sted.

Jeg foretrekker å ha et sted til å arbeide, uansett hva det gjelder. Jeg klarer ikke å konsentrere meg på samme måte om jeg sitter i sofaen eller i senga for eksempel. Der synker man liksom mer sammen og det er mye lettere å bli distrahert av andre ting. I tillegg kan jeg lage mine egne systemer. På toppen av dette kan jeg dekorere dette lille hjørnet akuratt som jeg vil!


På bildene over ser dere min fine bildevegg satt sammen av bilder fra Desenio! Den veggen har vært tom siden vi flytta inn hit, så det var så deilig å få litt pynt opp! Jeg har gått for en svart/hvitt vegg med blanding av skrift og bilder, er veldig fornøyd med det, og planlegger allerede neste bildevegg!

Hvis du også vil pynte litt ekstra hjemme kan du gå på siden dems Desenio.no (adlink) bruke koden min “DSRONJAAPRIL”  for 10% av kjøpet ditt – koden er gyldig til 27.april! (Ikke gyldig for rammer, handpicked, collaborations og personal posters)! Jeg tror jeg skal gå for noen med farger til den andre veggen i stua. I tillegg har jeg pynte litt med noen falske blomster, et teppe i stolen og litt diverse småting.

Jeg har sittet på “kontoret” i hele dag og fått unna litt diverse – herlig! Men blir definitivt noen timer det i morgen også. Derfor jeg synes det er så viktig å ha det fint der. Kjøpte meg nylig en ny stol også ettersom jeg fikk så vondt i ryggen av den andre. Synes det er super kjedelig å bruke penger på møbler, men det var så verdt det! Stolen kosta meg i overkant av 500 kr, men den har kommet for å bli, og jeg ser på det som en viktig investering til et sted jeg skal sitte mye. Så det er mitt tips til dere, ta dere litt ekstra tid og råd til å lage et sted du liker å tilbringe tid! Gjør kjedelig arbeid bedre.

I morgen skal jeg heldigv is også litt ut, vi skal nemlig ha cardio trening samt en danseøkt. Etterfulgt av noen timer på kontoret med diverse skolearbeid mm.

Har du et hjemmekontor av noe slag?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg