SKULLE VÆRT HJEMME

På dager som i dag kjenner man litt ekstra på hjemlengselen og at man ikke kan dra rundt så lett som før, i dag har nemlig min fantastiske mamma bursdag! Når det har gått så mange måneder siden jeg sist var hjemme og jeg savner hele familien min så mye. Jeg er utrolig glad i familiemiddager, samlinger, og alt sånn, så det å ikke engang få se dem på så lenge er veldig trist. Tidligere i år har også både pappa og flere i familien hatt bursdag, og flere kommer snart, og jeg skulle ønske jeg kunne ta turen hjemom å feire!

Heldigvis er det jo sånn at jeg snakker med mamma veldig ofte, samt flere i familien over telefon ol, men nå kjenner jeg skikkelig å at jeg gleder meg til en tur hjem i sommer, mest sannsynlig via biltur landet over. Men en hjemmekjær jente som meg kjenner på denne rare tiden at hjemlengselen øker, til tross for at jeg selvsagt trives veldig godt her.

Er du sånn som meg som er hjemmekjær og opplever hjemlengsel innimellom? Her kommer mine beste tips for å holde kontakten:

– Ring hverandre, slå av en prat!
– Bruk snapchat, da kan man få litt “live” innblikk
– Facetime, er også et fint alternativ for å prate og se hverandre samtidig
– Send et brev eller en liten gave i posten, gammeldags og kosli
– Send en sms,veldig enkelt men kan bety så mye!
– Skriv på en liste alle du vil holde kontakten med, og gjør noe av det over en gang iblandt med dem det gjelder!

Jeg avslutter med å ønske min flotte mamma gratulerer med dagen! Og håper du der ute tar litt ekstra kontakt med de du er glad i fremover!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg