SISTE KONKURRANSE I 2019

I dag er vi faktisk ferdig med årets aller siste konkurranse! Denne helgen har vi danset både International Open Standard og latin, samt Rising Star standard. Vi venter faktisk enda på at de skal laste opp resultatene fra dagen i dag, så vi er ikke sikre på hvilken plass vi fikk enda. Det har vært så fint å avslutte sesongen her i Dubai, og nå er vi klare for litt juleferie! Vi har fortsatt en uke med litt jobb og diverse igjen, men så skal jeg hjem til jul! Under ser dere årets siste konkurranse -look:

Det skal helt ærlig bli fantastisk med ferie nå. Jeg kjenner at etter disse 3 ukene med sykdom så trenger jeg å komme ovenpå igjen. Og det som er deilig med en liten ferie er at man får kjenne på savnet av dansen. De første dagene er det fantastisk deilig å bare gjøre nada, men etter noen dager kribler det i armer og bein. Jeg trenger av erfaring en ukes tid med ferie både rundt sommer og vinter, for å få tilbake den skikkelige lengtingen til dansegulvet. Dessuten trenger både kropp og hode en liten pause av og til.

Apropos pause, etter vi gikk ut av konkurransen lot vi ikke noe tid gå til spille – nyter Dubai på høyt bivå med våre svenske og danske venner Phillip og Christine. Boblebad og svømmebasseng klokka 9 om kvelden er ikke feil spør du meg!
For en fantastisk tur det her har vært..og jeg gleder meg til å dele masse bilder og ikke minst vlogg med dere!  Nå skal det desverre pakkes her ettersom vi reiser hjem i morgen tidlig, men som sagt kommer det heldigvis masse mer fra turen!

xoxo

3 kommentarer
    1. Please let me know if you’re looking for a article author for your blog.
      You have some really great posts and I feel I would be a good
      asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like
      to write some articles for your blog in exchange for a
      link back to mine. Please shoot me an e-mail if interested.

      Thank you!

      Roma Drakt Barn

    2. Kenneth otto.de › günstige sport-trikots online kaufen › reduzierte preise ✓
      tolle angebote ✓ sport-trikots sale adidas performance fußballtrikot
      »squadra 17« Fussball Trikots Kinder. Zella

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg