SISTE FORBEREDELSER FØR AVREISE

I morgen drar vi avgårde til Bergen, og nå driver vi med litt forskjellig. Vi har hatt vår siste trening i dag og føler at dansingen er på plass og jeg gleder meg masse til å konkurrere på lørdag!!


Det som gjenstår er å pakke ferdig og litt småting. Sverre har lagt opp en bukse, mens jeg har sjekka at sko og kjoler er klare. Jeg er en av de som elsker å pakke til steder jeg gleder meg til å dra, så jeg koser meg med det her. Men jeg har knapt vært hjemme hele uken, så jeg har fortsatt en del igjen å pakke. Men det går heeelt fint, jeg har jo pakkeliste, så den er det bare å følge i morgen så det går unna!

Noen hovedkategorier er:
-Kjoler og sko
-Sminke
-Hårprodukter og tilbehør
-Bruningsprodukter
-Smykker og øredobber
-Vanlige klær

Men nå tror jeg det viktigste er å få seg en god natts søvn, så jeg tar å legger meg!

God natt dere!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg