SE HVA SOM SKJER

Det er allerede dag 4 her i Haugesund…hvor har dagene blitt av? Vi har kost oss masse allerede, og gleder meg sånn til hver en dag her hjemme. I dag var vi i salen vi skal bruke i sommer, så der fikk vi rydda bort stoler og bord, og testa gulvet, og testa musikken, så nå er alt klart for at det skal danses i ferien.
Som dere vet har jeg alltid en del prosjekter på gang, og det har jeg selvsagt også nå! Jeg la nylig ut en melding om det var en fotograf i området som kunne tenke seg å bli med på et lite foto-prosjekt, og jaggu fikk jeg napp! Jeg skal ikke si så mye mer per nå, men kan røpe så mye som at vi har en avtale med en fotograf i neste uke, og vi gleder oss skikkelig!

Liker du å ta bilder?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg