SAVNER DET ALLEREDE

I dag var dagen for hjemreise fra Dubai. Jeg hadde seriøst ikke lyst å dra derfra, vi har altså hatt det heeelt fantastisk… Fantastisk vær, med rundt 20-25 grader hver dag, og så mye å oppleve! Fikk dessuten endelig brukt sommerkjolene mine igjen.

De første dagene opplevde vi verdens største kjøpesenter, Dubai Mall, og verdens høyeste bygning Burj Khalifa. Burj Khalifa er rett utenfor shoppingsenteret og der fikk vi også oppleve lysshow samt et ganske spektakulært fontene show. Vi var der faktisk to kvelder, og jeg gleder meg sånn til å vise dere video fra det!


Vi fikk også tid til å ta to turer til hotellets svømmebasseng. Det føltes ut som ferie… Dessuten var alle vi møtte å så vennelige! Alle snakka engelsk, og alle var så hjelpsomme. Jeg var jo litt skeptisk før avreise, og det er nok mye som ikke er bra der, men opplevelsen som turist var helt vidunderlig. Tror aldri jeg har følt meg tryggere eller bedre tatt vare på noe sted jeg! Vi brukte for det meste en uber lignende tjeneste for å komme oss rundt, og det føltes ut som vi fikk VIP behandling av alt og alle.

Det er uten tvil et sted jeg gjerne vil dra tilbake til og lære mer om. Det er så mye mer å oppleve der, som marina-området, palmen, flere severdigheter og safari lignende turer. Tror vi må dra ned en uke for å få opplevd alt, så det får være på vår bucket list!

Jeg er så takknemlig for alt v i fikk oppleve, og jeg har masse mer å dele med dere fra turen, så følg med i dagene fremover!
Har du vært i Dubai?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg