SÅNN VET DU AT DU ER KLAR

Reklame | Desenio.com

Så kommer spørsmålet, kan man i det hele tatt vite om man er klar? Både ja og nei føler jeg. Akuratt nå sitter jeg med en følelse av at jeg ikke kan gjøre noe mer før jeg får eksamensoppgaven, og dermed føler jeg meg så klar jeg kommer til å bli. De siste timene før eksamen kommer til å bli brukt til mer praktiske forberedelser. Rydde plassen, spise frokost, sjekke at alle notater er klare og tilgjengelige, og ha alle huskelapper osv klare til å brukes.

Kunne jeg ha gjort mer for å forbrede meg? Absolutt! Men har jeg likevel gjort nok? Tiden vil vise med jeg sitter med en følelse av å ha gjort en ganske god jobb med å forbrede meg. Så får vi se når oppgaven kommer. Jeg tenker som så at man vet man er klar når man har gjort alt man kunne i den tiden man hadde til å forbrede seg. Litt stressa og spent er man uansett, så man kan ikke måle hvor klar man er utfra hvor rolig man er nødvendigvis. Det viktigste er å stole på deg selv – du kan mer enn du tror!
Heldigvis har jeg mitt fine lille hjemmekontor å sitte på når jeg skal avlegge eksamen i morgen! Bildene over inneholder plakater fra Desenio.com(adlink) der du kan bruke min kode “DSRonjaEksamen” for 10% av deres plakater! (gjelder ikke rammer, “handpicked” og “personal” plakater.) Koden er gyldig tom 02.05!

Og med dette sier jeg bare, ønsk meg lykke til, lykke til til alle dere andre som skal ha samme eksamen (og andre eksamener) i morgen, og neste gang dere hører fra meg har jeg hatt eksamen!!!

God natt alle sammen!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
@Influenserne (annenhver uke)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg