SÅ SYKT HELDIGE VI ER

Jeg kan ikke være annet enn takknemlig for hvor heldige vi er. Disse ukene hjemme har vi vært så heldige, og møtt så mange flotte folk. Både kjente og nye mennesker. Vi har hatt så mange fine dager med venner og familie, og vi har innholdsrike dager med nye opplevelser. Vi har jo blitt tatt bilder av, av intet mindre enn 3 fotografer, over 3 dager! Altså for en respons, og for noen flotte opplevelser. Jeg liker meg jo veldig godt foran kamera, men det som gjorde det ekstra gøy var å få gjøre det sammen med Sverre. Og her skal dere få se et bilde fra hver fotograf, jeg har prøvd å velge relativt like bilder med tanke på hvordan vi står, for det gjør det så innmari gøy å se hvor forskjellige de er til tross for “samme” utgangspunkt, og at alle 3 bildene er helt nydelige på hver sin måte!

Den første fotografen vi har hatt glede av å jobbe med er Hanne Cathrine Fagerland. Hun har tatt bilder av oss inne i treningsstudio, ute i en liten park, og i rådhusparken som dere ser et bilde fra under. Vi hadde det så gøy, og ikke minst har vi fått side opp og side ned med nydelige bilder!! Hanne sin nettside kan du finne HER.Jeg elsker lyset i dette bildet, og følelsen jeg får av det, det er liksom litt drømmende. I tillegg synes jeg fargene er helt nydelige!


For de neste bildene var vi i byparken, og med intet mindre enn to fotografer på oss! Neste fotograf ut er Frode Fjermestad. Også dette bildet liker jeg kjempe godt! Det er hakket mer “alvorlig/seriøst” i uttrykket, med et litt lurt smil på lur. Bildet er utrolig fint og stilrent, noe jeg liker veldig veldig godt!


Sist ut er © Fotografmesteren Hans Einar Johannessen. Han vet jeg hvem er fra tiden jeg jobbet på Actic treningssenter, der han også trente, og vi har egentlig siden den gang snakket om å få tatt noen dansebilder, og nå passet det endelig for begge parter. Dette bildet er en av favorittene fra shooten, og har en litt mørk/mystisk vibe over seg som jeg synes er utrolig kult. Hjemmesiden hans finner du HER.
Jeg liker alle 3 bildene helt sykt godt, og har mange flotte bilder fra alle 3 fotografer. Fytti katta så heldige vi er!! Og som om vi ikke var heldige nok fra før har vi fått 3 fantastiske printa bilder fra © Fotografmesteren Hans Einar Johannessen som vi kan henge opp på veggen, og vi skal treffe utrolig flinke Hanne igjen en gang før vi drar hjem!

Det er magisk å ha fått foreviget noen dansebilder av oss av tre utrolig flinke fotografer, med 3 forskjellige typer bilder. Jeg har nå en bildebank jeg er super duper takknemlig for, som jeg gleder meg til å bruke i mine sosiale medier fremover.

Tusen takk til Hanne, Frode og Hans Einar for nydelige bilder som vi er så takknemlige for!

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

2 kommentarer
    1. KJempefine bilder 🙂 Jeg synes det nederste så ganske romantisk ut også, dere ser ut for å være veldig glad i hverandre 🙂 Likte det øverste godt, pga lyset og de fine fargene på deg 🙂 Dere har jammen vært heldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg