REKKER VI KONKURRANSEN?

Gjett om hodet mitt jobber om dagen. Jeg er på 12 dagen med sykdom nå, og det har vært, og er vanvittig kjedelig. Jeg er heldigvis tilbake i jobb igjen, men jeg har enda treningsforbud. Jeg var så sikker på at det var en “vanlig”, litt heftig forkjølelse, så jeg dro ikke til legen i forrige uke.

Men ettersom det ikke gav seg så dro jeg på mandag. Da var det blodprøve, neseprøve, og prøve fra halsen. Altså…er det bare meg som hater den nese-test greia? Aller første gangen jeg tok en sånn, var det en lærling som skulle ta den, og det var SÅ vondt. Så jeg tok jo helt skrekken. Alle de andre gangene har det jo gått helt greit, fortsatt vanvittig ubehagelig, men greit. #FaceYourFears antar jeg. Jeg hadde jo også nål-skrekk da jeg var yngre, men etter årevis med en god del sykdom så vil jeg faktisk si at nålskrekken har blitt ganske minimal. Vil dere ha mine tips mot nålskrekk og hvordan jeg kom meg over det så bare legg igjen en kommentar eller send meg en melding, så deler jeg gjerne!
Uansett, etter legebesøket ble jeg heldigvis satt på både antibiotika, slimløsende, hostesaft og medisiner mot bihulebetennelse. Det er medisiner for over 650 kr, sååååååå jeg håper virkelig det gjør susen. Jeg har troa!

 

Likevel synes jeg alltid sånne situasjoner er  vanvittig vanskelige! Jeg har for det første gledet meg sånn til denne konkurransen og jeg har så lyst å danse. I tillegg må jeg innrømme at jeg kjenner på et press ift at det er vår klubb som arrangerer samt at vi har betalt mye for å delta. + At Sverre var skadet på samme konkurransen i fjor. Hjelpes.


Men det viktigste er jo helsa. Men når er man frisk nok? Jeg føler meg jo bedre og bedre for hver dag, men jeg hoster, nesa renner, litt hodepine, samt at jeg blir litt dårlig av medisinene også. Føler jeg meg bra nok vil jeg jo danse. Men det at jeg føler meg bedre betyr jo ikke nødvendigvis at jeg er frisk nok. Man kan jo ikke vite hva som skjer inni kroppen. Jeg har jo dansa med infeksjoner før og pådratt meg både det ene og det andre, som for eksempel betennelse på hjerteposen – så det er ikke noe å spøke med.

Jeg tar dag for dag, og skal teste formen litt i morgen. For allerede på fredag braker det løs med Nord Europeisk mesterskap! Tett etterfulgt av Christmas dance Festival. Alt på selveste gardermoen. Så om du er i oslo området har du ingen unnskyldning for å ikke ta turen innom ila helgen. Vi inviterer til Norges største og eneste internasjonale konkurranse! Mer info finner du HER.

Forresten – jeg blogger for @Influenserne på snapchat i morgen. Så hvis du vil få med deg enda mer behind the scenes vil jeg anbefale deg å følge meg der i morgen. Samt på min Insta story.

Ønsker deg en super kveld videre, og håper å se DEG på konkurransen i helgen!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg