Q&A #4

Hva er det største du har opplevd med dansingen?

Det synes jeg faktisk er skikkelig vanskelig å svare på! Det aller største må jo være å bli kjent med Sverre, og bli samboeren hans. Å finne kjæresten sin gjennom vår felles lidenskap liksom.
Mer sånn rent dansemssig har alle VM og EM vært utrolig gøy, men det som må være det største, er faktisk forrige NM. rett og slett fordi det var to fantastiske dager! Koste meg hvert eneste sekund på gulvet, og følte jeg fikk til alle arbeidsoppgavene jeg hadde da, og samme med Sverre. Vi hadde det så gøy, og resultatet ble deretter. Vi gjorde vårt sterkeste NM hittil i voksen elite.

 

 

Hva synes du selv er dine sterke sider og svake sider i dansingen og i hverdagen generelt?
I hverdagen er mine sterke sider at jeg er snill, hjelpsom, organisert og positiv. Mine svake sider er nok at jeg overtenker og overreagerer innimellom. I dansingen, rent dansemessig er mine sterke sider “performance”, altså det samspillet med partner og publikum – jeg liker veldig godt å være på scenen! Mine svake sider jobber jeg jo alltid med å styrke så det endrer seg litt, men akkurat nå er det nok det å skape nok motstand i meg selv/kroppen min.

 

Hva om du hadde fått tilbud om å være med som danser på “Skal vi danse” eller lignende program, hva hadde du svart?

Akuratt nå hadde jeg sagt nei. Rett og slett fordi jeg absolutt ikke har tid til å kombinere noe sånn med en aktiv konkurranse karriere. Kan liksom ikke være på sending hver lørdag, og samtidig konkurrere i utlandet hver lørdag haha. MEN dersom spørsmålet kommer senere i livet når jeg er ferdig med å konkurrere selv, da hadde jeg nok sagt ja!

 

Søsken?

Ja! Tre yngre brødre.

Har du drevet med noe annet enn dans?

Ja, kor, teater og ridning blandt annet. Alltid samtidig som dansen vel og merke. Har alltid likt å drive med kreative ting og dyr.

 

Tusen takk for at dere sender inn spørsmål, det er så hyggelig!! Å husk at hvis du lurer på noe mer kan du alltid sende meg spørsmål her i kommentarene ellers anynomt på appen “Tellonym” der heter jeg “ronjaostensvik”.

 

Ha en fin kveld videre!

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg