Q&A #3

Reklame | Inneholder reklame for Personlig Trener Henriette Ottesen

Heisann!
Dere sender inn så mange gode spørsmål, og det setter jeg såå stor pris på! Her kommer svar på 7 spørsmål som har tikket inn i det siste!

1) Drømmereisemål?
Så mange haha!! Topp 3 for øyeblikket: Cuba, Maldivene og Hellas.

 

2) Hvor mye koster det å drive med dans?
Det er jo det man gjør det til selv! Men om man skal satse blir det fort dyrt.. kan gi noen eksempler på hva ting koster:
– En privattime i utlandet = 80-150 euro
– Flyreiser må betales selv. Her varierer jo kostnaden selvsagt.
– Det koster mellom 200 og 1500 å melde seg på/delta på en dansekonkurranse.
– Kjoler koster jo tusenvis. Jeg prøver alltid å gjøre mye av jobben selv for å få det billigere, men en kjole koster fort rundt 10 000.
– Dansesko koster rundt 1000 kr per par.
– En treningscamp koster fort 10 000 per par.

Og det er jo bare et par punkter av hvilke utgifter vi har!

 

3) Hvordan er dansemiljøet i Norge? Hvordan er det i forhold til andre land?
Det er veldig lite i Norge i forhold til mange andre land. Men det jobbes med rekruttering så forhåpentlivis kommer det seg igjen! Men Norge har jo en vanvittig danse-historie med mange verdensmestere og europamestere, som i dag er trenere, så jeg har all tro på at Norge blir et land å regne med fremover!

4) Favorittserie og favorittfilm atm?
Jeg eeeelsker serier og filmer, og liker så mye forskjellig, men AKURATT NÅ er det Papirhuset (serie) og “Bad Moms” (film)

5) Er det noen saker du engasjerer deg spesielt for?
Ja, forsåvidt flere! Jeg er ikke spesielt politisk engasjert, utenom at jeg selvsagt stemmer! Men for å dra frem noen saker jeg bryr meg veldig om: Dyrevelferd, klima, likestilling, og rett og slett saker som dreier seg om urettferdighet…det treffer meg veldig!

6)Får dere hjelp med planlegging av kostholdet?
Vi har snakka med PTen vår Henriette Ottesen, hatt kurs med tidligere danser Gyda, samt snakka med lege om hva vi bør få i oss ila en dag/uke, før konkurranser osv, men vi legger opp hva vi spiser selv. Så ingen har laga en matplan til oss. Vi har bare lært mer om det selv på en måte!

7)Hva spiser du typisk i løpet av en dag?
Varierer en del, men det går mye i:
– Smoothies
– Egg
– Gulrøtter
– Fullkornspasta
– Grove rundstykker med pålegg

Fave middag er taco – så mye bra i en og samme middag!

Dere spør altså så vanvittig gode spørsmål! Har tikket inn et par til, som jeg faktisk må tenke litt på før jeg svarer. Så om dere lurer på noe mer kan dere alltid sende meg et anynomy spørsmål i appen “Tellonym” der heter jeg “RonjaOstensvik”.

Nå skal jeg gjøre noe veldig spennende, som jeg grugleder meg veldig til. Jeg skal nemlig på livredningskurs i vann – og forhåpentligvis bestå den prøven! Wish me luck!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg