Q&A #1

Tidligere denne uken var det jeg som hadde snappen til “Influenserne” – legg oss gjerne til! Og i den sammenhengen fikk jeg inn litt spørsmål via “Tellonym”, som er en app der man kan spørre, for eksempel meg, anynome spørsmål. Jeg har svar på en del av spørsmålene på snappen, men tenkte jeg skulle ta dem, samt spørsmål som har kommet i ettertid å svare på dem her!

 

1) Har dere danset i VM eller EM?
-Ja! Vi har representert Norge i 5 EM og 3 VM.

 

2) Hvor lenge har du blogget?
– Godt spørsmål. Jeg hadde tross alt en blogg før denne også, da jeg var en del yngre. Men jeg anser at min blogging starta da jeg flytta til østlandet. Jeg startet liksom med bloggingen for å dele min nye hverdag med alle venner og familie fra Haugesund, og etter det har jeg blitt bitt av basillen. Altså i rundt 5 år hvis du regner fra da jeg flytta.

 

3) Hva er det mest crazy du har opplevd?
– Godt spørsmål.. Det tror jeg må være da flyet vi satt på ble forsøkt kapra. Det var vanvittig skummelt!! Håper jeg slippper å oppleve noe lignende igjen…Jeg kan fortelle mer om denne hendelsen senere.

 

4) Har du noen gang vurdert å slutte å danse?
– Ja absolutt. Flere ganger. Jeg har dansa siden jeg var 3 år. så ila oppveksten var jeg jo i tvil til tider. I tillegg er det sykt dyrt, og man må prioritere vekk ekstremt mye annet. Men, til tross for å ha vurdert det i mang en vanskelig tid, er det min store lidenskap og jeg er så glad for at jeg ikke har kasta inn håndkle! Jeg har ingen planer om å slutte.

 

5) Kull?
-Jeg er født i 1997.

 

6)

.Singel?
– Nei, jeg har samboer. 🙂

 

7) Ville du være med noen som er eldre enn deg, kanskje 5 år? Eller?
-Min samboer er bare 1 år eldre enn meg, så det er ikke en problemstilling jeg egentlig trenger å ta stilling til hehe. Men sånn i utgangspunktet synes jeg ikke 5 års aldersforskjell er noe problem. Jeg tror det har mye mer med hvor man er i livet/ hva man vil gjøre i livet/ modenhet osv, heller enn alder! Man kan være like gamle og være på helt forskjellige stadier i liver, eller ha 5 års forskjell og være på samme stadie.

 

8) Har lyst å matche med deg på tinder eller badoo!
– Så hyggelig, men jeg er hverken på tinder eller badoo siden jeg har samboer! 😉

 

9) Kan du bli kjent med meg?
– Ettersom dette er en anynom spørre-app, aner jeg ikke hvem “du” er, og derfor blir desverre svaret nei (:

10) Kan vi møtes?
-Her gjelder samme svar som i forrige spørsmål! 🙂

Det var de spørsmålene som har kommet inn de siste dagene, og hvis noen lurer på noe må dere gjerne slenge igjen en kommentar her, på Insta eller i “Tellonym” appen, der heter jeg det samme som på Instagram: @RonjaOstensvik, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan!

Ønsker dere en riktig fin fredag videre!! Snart helg dere!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg