PRODUCTIVE DAY

Reklame | Nemus // Miss Nailed it

I dag har vi hatt en sykt produktiv dag! Vi startet dagen med å filme en vlog, som jeg holder på å redigere nå. Etter å ha brukt et par timer på det, så dro vi avgårde på trening. I dag var det latin som sto på planen, og etter en stund i studio dro Sverre en tur til Nemus for å følge opp skaden sin. Etter det dro jeg til min kjære venninne og sponsor Ann-Torill aka MissNailedIt for å få nye negler. (De kommer det bilder av snart!)

På toppen av dette har jeg fått fiksa mye andre greier ift til jobb og diverse. Så nå sitter jeg og slapper av med god mat og netflix med god samvittighet! Ingenting som er så deilig som å føle at man har gjort alt man skal ila en dag. Da klarer hvertfall jeg å slappe mye bedre av enn hvis jeg har mange ting å fikse!

Forresten, over ser dere et bilde fra standard treningen i går, et bilde fra latin treningen i dag, et bilde fra sminken vi brukte i dagens vlog, samt sushi fra den lille mini daten Sverre og jeg hadde i går. På toppen av alt ser dere et nydelig bilde av Sverre og Jonas som leker seg litt mellom slagene haha!

Nå skal jeg egentlig bare slappe av resten av kvelden, og så er det en ny dag med nye muligheter i morgen!

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg