PLANLAGT OG KLART

Der var helgen i gang, og vi har hatt en ganske lang dag med både jobbing, ærend, og et møte. Men dagen har vært super duper fin på tross av at den var lang. Vi fikk sagt god sommer til kollegaer, jeg fikk endelig tak i en sommer shorts, og dagen ble avsluttet i møte ute i hagen til styreleder i danseklubben. Der fikk vi delt tanker og ideer til høstens dansekurs, og kan jeg bare si en ting….det blir sååå bra! Jeg gleder meg max til å undervise igjen til høsten, og jeg tror opplegget blir super kult og bra for store og små. Dessuten fikk vi servert en deilig middag før møtet, så vi er mette, og super happy!

Fredagen er snart over, og jeg ser fremover mot morgendagen og det som venter meg, nemlig event med Equal Agency! Som jeg gleder meg! Og det som gjør det hele ekstra hyggelig er at jeg skal dra inn til Oslo tidligere for å treffe Carina aka @Ressurssterk.no før eventet for å kose oss og ta noen bilder.

På eventet møter jeg også flere både kjente og ukjente og gleder meg til å forhåpentligvis knytte noen ny bekjentskap! Nå har jeg dessuten klart å komme meg ned til to alternativer til morgendagens antrekk, så får vi se hva jeg til slutt ender med å velge i morgen tidlig. Sminken, hår og sko blir liksom valgt ut fra antrekket, så det gjelder å sove på det og håpe på et enkelt valg i morgen tidlig! Jeg står mellom en jumpsuit og en kjole, så får vi se hvilken det faktisk blir.

For meg er det veldig viktig å være komfortabel, og føle meg vel. Det er liksom første prioritet, så både hvor mye man skal gå, hvor varmt det er, om  man skal spise, osv er veldig viktig å ta med i beregningene. Litt kjipt å gå i høye hæler om man skal traske Oslo på tvers liksom, men kanskje helt topp om man bare skal være inne / gå korte strekninger.

Men, for dere som kjenner meg, så vet dere at jeg er meget praktisk av meg, så jeg kommer garantert til å ha med en liten veske med noe ekstra, “in case of emergency”. Er det strengt tatt nødvendig, spør du kanskje. Og svaret er, nei, strengt tatt og forhåpentligvis ikke – men det er sjelden jeg har angret på å ha med meg en paraply når det er meldt regn for å si det sånn!

Hvor mye planlegger du antrekkene dine?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg