PICTURES FROM RIGA

Herlighet, jeg har jo totalt glemt at jeg har masse bilder fra turen vår til Latvia! Vi var jo timesvis inne i byen den siste dagen, så der fikk jeg tatt både film og bilder, så det kommer også en vlogg så fort som mulig.

 

Men i mellomtiden tenkte jeg at jeg kunne dele noen av bildene med dere. Så her kommer et lite bildedryss: 

Jeg eeeelsker å utforske nye steder, så hver gang vi har tid til det når vi er ute å reiser på konkurranser etc, så blir jeg så glad!
I Riga hadde vi så god tid at vi spiste middag et sted, dessert et annet sted og til slutt en kaffe på et tredje sted. Og mellom spisingen gikk vi rundt å kikka i byen. Vi ville jo få med oss så mye som mulig mens vi var der, men samtidig ikke stresse. Så vi tok oss god tid til å nyte deilig mat innimellom all spaseringen.

Jeg har enda flere bilder fra turen, samt vloggen jeg nevnte, så de kommer ila den neste uken en gang.

Nå skal jeg jobbe litt her hjemmefra med planlegging av konkurranser og camper i sommer. Deretter er det rett i seng for å lade opp til en dag med masse trening i morgen.

 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg