PAUSEN ER OVER

Her igjen alle dere fine! Jeg er tilbake etter noen dager uten blogging, og jeg gleder meg over å være i gang igjen. Grunnen til pausen min var som jeg nevnte i forrige innlegg at jeg har brukt noen dager på å rett og slett ta inn alt som skjer i media, prøvd å lære, lese, høre, observere. Det er så utrolig viktig, og det har derfor føltes vanskelig å blogge om andre ting. Og det betyr selvsagt ikke at det er mindre viktig nå, snarere tvert imot, det er viktig at vi fortsetter å lære, hjelpe og implementere det i hverdagen vår. Så selv om jeg kommer til å poste om annet innhold fremover skal jeg fortsette å lese, se og høre, og ikke minst snakke høyt om det med venner og kjente og der det trengs.

Denne helgen er en av de mest “normale” helgene på lenge sånn danse-messig, for vi har faktisk treningshelg! Selvsagt har vi restriksjoner og sånn enda, men nå har vi heldigvis lov til å være flere i studio osv. Det å samles, trene sammen, lære noe nytt osv gir mye motivasjon i denne tiden uten konkurranser å se frem til. Dag 1 av treningshelgen er gjennomført, og jeg gleder meg allerede til i morgen.

En annen ting jeg gleder meg til i morgen er at jeg skal snappe for jentevlog. Det blir en variert snap dag ettersom det blir både dansing, diverse hverdag, og prat om temaet som er mobbing. Det er alltid hyggelig å gjeste på nye snapper, så det blir spennende å “møte” de som følger den snappen! Håper du også vil slenge deg på og følge dagen min der i morgen.

Håper du har en strålende helg til tross for dårlig vær (hvertfall her), og husk å ta vare på hverandre.

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg