OVERRASKET SVERRE

I går kveld dro vi fra Bergen og hjem til Haugesund. NM for i år er over, og det kommer en egen post om det veldig snart. Men i dag er det andre ting på agendaen. Familien min og jeg har nemlig holdt på en liten hemmelighet for Sverre. Han fyllte jo 23 i oktober, og familien min ville gjerne gjøre gjøre litt stas på ham. Dette visste han ikke noe om, før han sto opp til dekket bord i dag og bare “Hva er det som skjer i dag?”

Plutselig kom det både gjester på besøk og mat på bordet, fordi vi har nemlig invitert til overraskelses bursdag! Sverre ble super overrasket og veldig glad, så det var herlig.

En super hyggelig dag for alle, og så koselig å treffe familien min igjen. Vi skal dra tilbake til østlandet igjen allerede i kveld desverre, men heldigvis er det ikke så lenge til hjem skal igjen på juleferie.

Jeg må faktisk sette igang å pakke, så vi får blogges senere!

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg