OVER FOR DENNE GANG


Nå ser jeg riktignok ikke helt slik ut lenger, med tanke på at håret nå er over 40 cm kortere enn på bildene, men det blir nok noen #throwbacks fremover, som fra denne utrolig fine dagen her i Haugesund. Jeg bestilte meg en tur hjem på 10 dager denne julen, men de dagene har bare rast avgårde! Dette er faktisk den siste hele dagen min her, for i morgen ettermiddag settes kursen mot østlandet.

Jeg hater å reise herfra, men samtidig gleder jeg meg til å komme tilbake. Verste delen er jo det å si hade til alle her, og det å dra til flyplassen. Men når man har kommet frem så går det jo helt fint. Noen flere som har det sånn? Men nå er det snart på tide å komme tilbake i rutiner igjen, og ikke minst tilbake i full trening og konkurransesesong.


Det har vært fantastisk å komme hjem, slappe av og komme meg helt ovenpå igjen. Det er liksom ikke noe sted jeg slapper så godt av som her hjemme i Haugesund. Men med en god oppladning i boks så gleder jeg meg også til å komme i gang med vanlige rutiner igjen. Men det gjenstår fortsatt et par dager før vi begynner for fullt igjen – for eksempel nyttårsfeiring! Jeg skal feire sammen med min samboer Sverre, samt med en fin gjeng av våre felles venner, så det gleder jeg meg masse til!

Hva skal du på nyttårsaften?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg