OUTDOOR ADVENTURES

Endelig en sommerdag igjen! Vi tok med alle kidsa ut på tur og var ute fra klokka 8 til 16. Ungene har bada, lekt og kost seg. Og vi har passa på haha, samt lekt en del med dem. En flott dag i flotte omgivelser og god stemning.

Det var ikke så varmt at jeg skifta til shortsen jeg hadde med meg, men heller såpass kjølig at jeg drev å tok genseren av og på når sola forsvant bak skyene. Men den fineste dagen på en liten stund, så jeg er super fornøyd! Jeg håper det ikke var siste dagen med sol og ganske varmt vær… jeg har sååå lyst på flere bade-dager, flere dager ute i sola og rett og slett mer sommer. For min del kunne det godt vært sommer året rundt haha. De andre årstidene har sine positive sider de også….men varmen…jeg eeelsker sol og varme. Jeg er så kald av meg at jeg alltid har ullgenserne fremme. Senest I DAG hadde jeg på meg ull. Riktignok fra 8 til 9 på morgenen, men likevel.

Nå skal aller siste dag av campen vår (som er i morgen) planlegges, mens vi spiser kveldsmat. Jeg er skikkelig sulten etter å ha vært på tur hele dagen + dansa i noen timer. Så nå er det på høy tid med mat!

Hvilken årstid er din favoritt?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg