OUR LIFE THROUGH INSTA POSTS

God ettermiddag! Jeg satt nettopp på Instagram, og der er de altså så mye morsomme greier at jeg bare må dele noe av det med dere! Disse bildene her representerer deler av liv et vårt haha. En liten forklaring kommer under hvert bilde, enjoy.

Skyldig hahah. Jeg er ofte veldig påpasselig med å ikke bruke mer penger enn vi må når vi er ute å reiser, så jeg foreslår ofte å spasere…litt lange…strekninger haha. Jeg liker en god spasertur.

Livet på flyplasser..geez. Vi er mye på Gardermoen, og jeg prøver alltid å ha spist kort tid før, eller ha med meg noe…for hjelpes det er dyrt!!

hahah! Vel, vanligvis er vi begge typen som spør når den stenger. Men på konkurranser er ofte jeg nr 1, og Sverre nr 2.

Å hjelpes som jeg relaterte til denne haha!! Her er jeg definitivt nr 1, og Sverre er til tider SERIØST nr 2… Gi meg styrke… haha!

 

Godt å se at det ikke er bare oss det gjelder da haha. Digger å finne sånne poster som jeg relaterer skikkelig til, veldig morsomt! Så jeg anbefaler alle å følge disse kontoene på instagram for en god latter!

Men nå er det nok sosiale medier for en liten stund, siden nå skal v i i studio for å trene, og deretter på kino med noen venner. Det blir veldig koslig! Vi skal se Løvenes konge, så det blir spennende å se hvordan den er i forhold til orginalen. Prøver å gå inn med et åpent sinn og ikke så høye forventninger siden den har fått så dårlig kritikk. Tenker jeg skal prøve å bedømme den som en helt ny film. Den orginale vil tross alt alltid ha et spesielt sted i hjertet, så er ikke noen vits å prøve å la dem konkurrere. Filmen skal uansett nytes.

Har du sett den nye løvenes konge filmen?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg