OSLO DAY

Heisann hoppsann! Nok en dag går mot natt, og jeg har hatt nok en herlig sommerdag! Vi startet dagen inne i dansestudio med latintrening, og deretter dro jeg til Oslo. Jeg har nemlig vært sammen med søsteren min i dag. Vi koste oss max! Nydelig vær, deilig mat, godt selskap og ja…bare kos! Elsker å få litt kvalitetstid med Marianne, så denne dagen setter jeg veldig pris på.

Vi har egentlig bare hatt en skikkelig chill dag uten stress, og jeg har bare kost meg og slappa av. Som dere kan se fra bildene koste vi oss også med digg mat, yummi!

Jeg eeeeelsker sommeren og dette været, så jeg håper det holder seg fint lenge!! Kanskje ikke 30 grader hver dag, men sånn 20-25 grader er fint, men jeg tar det jeg får! Jeg håper hvertfall å få inn flere dager med bading, piknik og kos ute. Jeg har ferie hele denne uken, så jeg skal prøve å planlegge sånn at jeg får max tid ute.

Har du fortsatt ferie?

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg