OSLO WEEKEND

  For en fin helg det har vært så langt! Den startet med en tur ut i Oslo på fredag sammen
med mine flotte kollegaer. Da var det middag, dart, shuffleboard, og karaoke – en perfekt fredagskveld med så mye latter og moro!
Etter det ble jeg plukket opp av min kjære
søster, og vi koste oss litt hjemme med litt ansiktsmasker og prat før vi sovna.

Dagen etterpå sov vi lenge, og slappa av hjemme en stund før vi gjorde oss klare for
dagen. Marianne er så flink til sminke, så jeg spurte om hun kunne sminke meg, noe
som hun tok på strak arm og jeg fikk en look som jeg ble så fornøyd med! En relativt
naturlig look, med masse glow i den fine solnedgangen.

I løpet av dagen fikk vi tuslet rundt i Oslo, tatt litt bilder på Tjuvholmen, spist sushi og dessert, og til slutt kost oss hjemme med en film i senga. Under ser dere noen glimt fra den fine dagen.

I dag avslutter vi helgen i studio med trening, så dette blir en skikkelig bra sammensatt helg! En helg stappa full av latter og moro med fantastiske folk, og vår favoritt aktivitet, nemlig dansing i dag! Skal også kaste inn litt styrke og utholdenhet etter dansingen, og gleder meg til en litt mer aktiv dag i dag.

Det å ha slike helger føler jeg er absolutt helt nødvendig. Det å få slappe av litt og bare kose seg gjør at man får tankene over på noe annet og får smaken på et litt mer “normalt” liv, men det gjør også at jeg føler meg oppladet og gleder meg enda mer enn normalt til å dra i studio og jobbe hardt. Det handler om balanse.

Håper du har hatt en like fin helg som meg, fortell meg gjerne hva du har gjort på!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg