ON THE ROAD

Heisann dere! Jeg befinner meg i vakre Italia, og jeg hadde tenkt å blogge i går, men da var blogg.no nede! Men nååå kommer det innlegg på rad og rekke de neste dagene!

Først noen bilder fra pakkingen. Det er nemlig en god del man skal ha med seg på tur. Vi skal være her i hele 6 dager, og vi skal både trene og konkurrere, og vi reiser kun med håndbagasje! haha. Vi sparer penger alle steder vi kan, så da er det bare å pakke smart!

Kort fortalt må man ha med:
-Sminke
-Hårnåler, hårnett, hårspray osv
-Toalettsaker
-Vanlige klær
-Dansekjoler (2stk)
-Dansesko (2 par)
-Treningssko (De dere så på første bilde)
-Treningsklær
-Elektronikk

Så det er ikke bare bare å få med seg i håndbagasjen. Spesielt ettersom man da ikke kan ha noe flytende på over 100ml!

Som dere har sett på bildene over er det en del sminke man skal ha med seg, og denne gangen har jeg med to nye spennende produkter i baggen, fra “Fenty” og “Stila”. Jeg er nemlig såå heldig at mammaen til en av danse-elevene mine, Siv, har fått tak i disse for meg på Sephora –  jippi! Gleder meg til å teste dem!

Og i går ankom vi altså Italia! Nå er vi i Sabaudia, og dag to her er allerede over, og i morgen bærer det avgårde til en ny by – Feanza, der konkurransen skal være! Vi skal også til Molinella på mandag for å trene der, så her er det på ingen måte late dager haha! Men heldigvis først litt strand-tid her i Sabaudia. Mer om det senere!

Blogges snart igjen!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg