ON THE ROAD AGAIN

Vipps var vi på Gardermoen gitt! Det ble en laaaaang dag i går med aktivitetscamp fra 8 til 16, men der var såå gøy. Vi hadde aktiviteter hele dagen og avslutta med et lite show for foreldrene. For en uke!! Vi er sååå fornøyde med opplegg og gjennomføring om jeg så får si det selv haha. I tillegg har vi fått masse hyggelige tilbakemeldinger.

 

Og etter jobben i går hadde vi “kick-off” i klubben. Vi hadde en privattime og 4 gruppetimer. Vi var ferdig klokka 22 så det ble en rimelig lang dag. Så da jeg kom hjem var der bare å spise å legge seg.

 

I dag har jeg kun pakka baggen og dratt til Gardermoen. Og nå står vi på gaten, på vei til Haugesund, omringet av musikere haha! Sigrid er blandet annet rett foran meg, coool!

 

Og grunnen til at alle er på vei til Haugesund (regner jeg med!) er fordi det er “Sildajazz” i Haugesund! Det er en stor jazzfestival som feires hvert år. Det er jo faktisk grunnen til at vi også skal hjem. Vi skal opptre på en Sildajazz-fest i morgen. Så det gleder vi oss veldig til!

 

Nå er det på tide å gå ombord i flyet, så vi blogges senere,

 

Xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg