NYTT OG VIKTIG MÅL

Reklame | Ideal Of Sweden

Pang så var vi i gang med en ny uke dere! Denne uken har jeg satt meg et nytt mål, og det er å drikke mer vann! Jeg er desverre ikke i nærheten av så flink jeg burde være til å drikke vann. Jeg er flink under/etter trening, men er desverre ganske elendig resten av døgnet. Nå skal det skjerpes! Defor har jeg skaffet med en ny flott drikkeflaske, og den skal fylles opp og være med meg hele dagene.

Grunnen til at jeg har valgt å skaffe meg en så fin og stor drikkeflaske er rett og slett fordi jeg synes den fungerer som et tilbehør! I tillegg er den såpass stor at man slipper å fylle opp flasken mange ganger til dagen, og det synes jeg er veldig greit, ettersom den i tillegg holder bra på kulden. På toppen av dette vil jeg unngå å kjøpe plastflasker, unngå å kjøpe andre drikker, og dermed spare penger. Jeg må hvertfall ærlig innrømme at det fort går penger til typ en pepsi max/smoothie/ og lignende på farten. Dette er ikke bra hverken for kropp, lommebok eller miljø! Bedre med vann fra springen på samme flasken hele tiden.

Opp til 70% på alt hos Ideal Of Sweden (adlink)! Pluss at du kan bruke min kode “ID15-120273” for ytterlige 15% rabatt. På bildet over har jeg Louvre Pouch, den er på 50% nå, jeg har også den lekre drikkeflasken som nå er på 25%! + 15% ekstra rabatt om du bruker koden min over.

Er du flink til å drikke nok vann? Hvis svaret er nei håper jeg at du vil slenge deg på målet mitt fremover!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg