NORWEGIAN CHAMPIONSHIP – MY LOOK #1

Reklame | Miss Nailed It

Dette var min hår og sminke- look for NM i standard. Jeg har virkelig begynt å kose meg når jeg sminker meg til konkurranser o.l, og denne gangen prøvde jeg ut et helt nytt palett, nemlig “Jawbreaker” fra Jeffree Star cosmetics – såååå gøy!! Det kom seriøst i posten samme dagen som vi skulle reise, så snakker om flaks!

Dessuten hadde jeg verdens kuleste negler!! 5 forskjellige farger på hver hånd, for å matche alle delene av kjolene mine. Den gule kjolen med lilla og blå armer, samt sølv kjolen med rosa og sølv skjørt. Eeelsk. Så tusen takk min fine, flinke, herlige negletekniker og venninne Ann-Torill aka @Miss.nailed.it.

Nå er det sommerferie fra konkurranser en liten stund, men jeg tror likevel jeg skal øve på noen looks i sommer sånn at jeg er helt klar til høstens sesong! Men det er ikke sommerferie fra dansingen!!

Vi har hatt tre dager “ferie” her hjemme nå, men vi begynner å trene igjen i morgen, og allerede på søndag reiser vi på treningsleir i Danmark! Etter en ukes tid der, skal jeg direkte hjem til Haugesund for å ha en hel uke med ferie!! Og så er det på avgårde på en ny leir.

 

Nå skal jeg skrive en liten (stor) pakkeliste til Danmark/Haugesund, og vaske klær slik at alt er klart til avreise på søndag!

Hvor skal du i sommer – legg gjerne igjen en kommentar under og fortell meg hva/hvor du skal!

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg