NORGESSERIE 3 // RESULTATER, LOOK OG TANKER

Da var vi gang med høstens konkurranse-sesong! I dag var det nemlig duket for Norgesserie i Lier. Det har vært en laaaaaang dag, ettersom jeg har vært våken siden 07:00! Vi har dansa 4 runder i dag, derav to finaler.

Under ser dere min look for dagens konkurranse:

Jeg brukte rundt 1 time på håret (som er veldig kort tid synes jeg! haha) og rundt 2 timer på sminken. Så jeg vil si jeg var meget effektiv denne gangen! Veldig gøy å være i gang igjen med både dansehår og sminke. Og allerede neste helg skal jeg lage en ny look – moro!

Vi blir nummer 3 i både standard og latin, og vi er helt greid fornøyde. Vi ville helst vært en plass høyere opp i hver gren, men i standard var det for eksempel bare noen få marks for å bli nr 2 – kjipt! Men men, vi er ganske fornøyd med innsatsen, så det er bare å gå hjem å øve masse videre! Nye sjanser snart!

Tusen takk til vårt team, familien vår og våre sponsorer!

Nå skal jeg slappe av, spise, og snart legge meg! Det er nemlig en ganske stor dag for meg i morgen også! Jeg skal nemlig på kurs hos selveste Anne Brith Davidsen!! Wææ som jeg gleder meg!

Ønsker dere en super lørdagskveld videre!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg