NØDVENDIGHETER I STRANDBAGGEN

Reklame | Ideal Of Sweden // Hynt Beauty // Mon Platin

Jeg kan faktisk ikke uttrykke hvor mye jeg setter pris på varme, lange dager der man kan ta dagen akkurat som den kommer. En sånn dag innimellom er absolutt helt magisk! I startet jeg dagen med å sove lenge, gå en tur, og sole meg. Fantastisk avslappende og deilig start.

Etter en stund fikk jeg melding av noen venninner som ville bade, så da var det bare å pakke strandbaggen og gjøre seg klar til å bade! Jeg smurte meg godt med solkrem før jeg dro hjemmefra, men noen ting måtte også med i baggen: Hynt Beauty sin Sun Prep solkrem, og Mon Platen sin Aloe Vera soothing gel om man skulle bli veldig varm, brent, bli stukket av noe eller lignende, tamponger og selvfølgelig antibac.

(Koden “SOMMER25” er gyldig ut uken hos MonPlatin.no)

Vi var ikke ved vannet før 18:00, men solen varmet fortsatt og vannet var deilig! Jeg badet i det samme vannet for noen uker siden, og det var definitivt varmere denne gangen. Perfekt for meg som er en skikkelig frysepinne!

Videre kan jeg meddele at dag 3 av vårt vegetar prosjekt har gått veldig fint, og vi har handla inn masse (forhåpentligvis) digg! Dagens frokost var smoothie bowl (i glass, så teknisk sett ikke en smoothie bowl, men men!), i den var det både ananas, mango, banan, blåbær, bringebær, bjørnebær, solbær og rips – nam! (Selges i frosne pakker på rema: “Skogsbær og smoothie blanding”. Jeg bruker deretter eplejuice, men du kan bruke det du vil! Jeg toppet dagens bowl med ferske bringebær.

(Passmappe og bag-tag/nøkkelring fra Ideal Of Sweden. Du kan bruke koden min “ID15-120273” for 15% avslag på alt i nettbutikken!)

Vi har også handlet inn veganske burgere, falafel, og mer som vi gleder oss til å prøve ila uken! Men jeg er alltid på let etter flere oppskrifter, så bare å sende inn om du sitter på en god en!

Jeg håper du har lyst å henge deg på ukens prosjekt, nemlig å spise kun plantebasert/vegeteriansk/vegansk! Er så mye å oppdage, og uansett om man vil kun spise det eller ikke er det utrolig fint å variere med det!

 

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg