NM BYEN!

God kveld fra sengen dere!
Nå er det leggetid her i Bergen, og jeg er ferdig med alt jeg planla å gjøre i kveld – deilig! Vi har sjekket inn og hengt opp danseklærne våre, spist middag, handla inn diverse mat til konkurransen i morgen, fikset håret og påført et godt lag med selvbruning.

I morgen så gjenstår det da sminke, bruning, frokost og pakking før vi drar til hallen. Jeg må opp ca 07:15 ettersom jeg bruker en del tid på sminken hehe. Så bærer det avgårde til hallen med de andre danserne som bor her på hotellet. Dørene hos Bønes arena åpner ca 10:30 og konkurransen er i gang fra tolv. Jeg skal prøve å holde dere litt oppdatert på Instagram utover dagen, så hvis dere vil følge mesterskapet behind the scenes kan dere følge meg på @ronjaostensvik.

Men nå er det en god natts søvn som står på agendaen!

God natt dere,

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg